Najczęściej zadawane pytania

 

- Jak odnaleźć produkt?

Po kliknięciu w zakładkę sklep (na górze strony) zostaniemy przekierowani do sklepu internetowego "Nano Zakupy.pl". Po lewej stronie znajduje się menu z kategoriami, które ułatwią odnalezienie odpowiedniego towaru. Dodatkowo w górnym prawym rogu klikając w wyszukiwarkę (lupka) można wpisać nazwę szukanego produktu.

- Czy konieczna jest rejestracja by dokonać zakupu w sklepie internetowym "NanoZakupy.pl"

Nie, zakupy można wykonać bez rejestracji. Rejestracja jest całkowicie dobrowolna.

-  Czy otrzymam informacje potwierdzającą złożenie zamówienie?

Tak, każdy Klient otrzyma informacje zwrotną potwierdzającą złożenie zamówienia wraz z numerem zamówienia oraz wszelkimi pozostałymi informacjami.

- Czy zakupu w sklepie internetowym "NanoZakupy.pl" są bezpieczne?

Tak, korzystamy z szyfrowanego połączenia SSL, które zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych, loginów i haseł.

- Czy jest możliwość dokonania zakupów w siedzibie sklepu?

Nie, "NanoZakupy.pl" jest sklepem internetowym, zakupu można dokonać jedynie drogą elektroniczną

- Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienie realizujemy niezwłocznie. Zamówienia złożone do godziny 12.00 realizujemy w tym samym dniu.

- Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

To zależy od tego, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, który udzieli dalszych informacji.

- Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z dostawą?

Niestety nie, godzina dostarczenia przesyłki jest uzależniona od kuriera.

- Jakie są dostępne formy płatności?

Akceptujemy PayU, karty płatnicze, standardowe przelewy bankowe oraz przesyłki pobraniowe

- Jakie są koszty wysyłki?

Zapraszamy na stronę https://nanozakupy.pl/content/1-dostawa w celu uzyskania powyższych informacji.

- Czy otrzymam fakturę Vat za zakupiony towar?

Oczywiście, w trakcie składania zamówienia istotne jest by wskazać numer identyfikacji podatkowej oraz dane firmy na które zostanie wystawiona faktura Vat. Oryginał faktury zostanie dołączony do paczki i przesłany razem z zamówionym towarem.

- Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście! W ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia możesz zwrócić go do nas, szczegółowe informacje odnajdziesz w regulaminie.